نکات مهم در زمان خرید لایک اینستاگرام
نوشته شده توسط : mina

نکات مهم در زمان خرید لایک اینستاگرام

در هنگام خرید فالوور ایرانی  و خرید لایک اینستاگرام نکاتی همچون نرخ مشارکت، فعالیت در اینستاگرام و تجارب واقعی می‌تواند از جمله نکاتی باشد که باید کاربر متقاضی خرید لایک اینستاگرام آن را در نظر داشته باشد که در زیر به شرح مختصری از آن خواهیم پرداخت.

نرخ مشارکت چیزی نیست جز حاصل مجموع کامنت‌ها و لایک تقسیم ‌بر تعداد فالوورهای یک صفحه که به راحتی برای هر پست منتشر شده، قابل ‌محاسبه است در همین راستا هر چه بیشتر بودن فالوورهای یک صفحه می‌تواند نشان دهنده کمتر بودن این نرخ باشد که می تواند دلیل فیک بودن لایک‌ها را برای اینستاگرام قابل تشخیص نماید. بنابراین کاربران قبل از خرید لایک اینستاگرام بهتر است سعی کنند توازن را به‌درستی برقرار نمایند. از طرفی با توجه به اینکه اکثر افراد در اینستاگرام به دنبال کسب درآمد از این شبکه اجتماعی هستند، ترجیح اینستاگرام بر این است که فعالیت‌ها به‌صورت واقعی باشد تا در آن صورت پیشنهاد دهنده پیج و فعالیت‌ها به دیگران باشد.

همچنین اگر کاربری به دنبال این است که از پیج خود کسب درآمد کند بهتر است یا پست‌هایی را منتشر کند که مطابق میل مخاطبینش و بر اساس تجارب واقعی او باشد تا بتواند خیلی سریع سیلی از لایک‌های واقعی را به سمت پیج خود سوق دهد و یا از طریق سایت‌های معتبر همچون سایت  فالوور سیتی اقدام به خرید لایک اینستاگرام نماید.

در پایان باید متذکر شد که  اگر کاربر نتواند با خرید ربات و یا لایک فالوور نرخ تعامل را تغییر دهد و توازن خوبی برقرار کند، در این صورت اینستاگرام پی برده و ممکن است علاوه بر اینکه کاربر را در صفحه اکسپلور راه ندهد جریمه‌هایی برایش در نظر ب‍‌‌گیرد که از جمله آن‌ها می تواند شامل بلاک موقت، بلاک دائم، اکشن بلاک، شدوبن و دیسیبل پیج باشد.

الگوریتم اینستاگرام در مورد لایک

اینستاگرام براساس الگوریتم خود در ابتدای انتشار یک پست توسط کاربر، آن پست را تنها برای ۱۰ درصد از فالورهای آن پیج قابل روئت می نماید تا اگر در ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ابتدایی عکس العمل این ده درصد از فالورها به پست ارسالی مثبت شد آن پست را برای فالورهای بیشتری قابل دیدن و تماشا نماید . با این توصیف همه چیز بستگی  به همان تعداد لایک و کامنتی دارد که در ۳۰ دقیقه اول انتشار پست، از طرف آن ده درصد انجام پذیرد و در صورت داشتن بازخورد مثبت برای پست ارسال شده، آن پست قابلیت نشان دادن در صفحه اکسپلور اینستاگرام را هم خواهد داشت که خود یک فرصت عالی برای دیده شدن می‌باشد.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی , خرید فالوور ایرانی , خرید فالوور واقعی , خرید فالوور , خرید فالور , خرید فالوور ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: